whey shake aanbieding | prijzen verlaagd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou nou nou voedingshopnl.
    tuurlijk ben je net begonnen en tuurlijk moet je "kiet" draaien maar dit is gewoon onze mening die wij geven als concument, daarvan kun jij als bedrijf/leverancier iets leren en je voordeel er mee doen.
    Om even op je aanbieding in te gaan.
    De whey van optimus nutrition=whey gold standaard is 52,50 en komt van 59,5 eurri maar wat blijkt, bij xxl is dezelfde whey, dezelfde hoeveelheid voor49,95 en nog niet eens in de aanbieding,
    Dan wilde ik nog is wat verder kijken, dessert van bsn is bij jullie 24,25 euro en bij xxl 18 euro, 6,25 verschil op een redelijk goedkoop product is nogal groot,
    Dus vandaar dat we jou duur noemen.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

voeding.nl

Gain, de prijzen zijn adviesprijzen, de oranje prijzen zijn onze prijzen. Dit is geen aanbieding maar een normale prijs.
      De BSN wordt bij veel shop gebruikt om een goede afstraling op eigen producten te krijgen. Koop je een dergelijk product in tegen de hoogste korting, stop je hem in een doosje en stuur je het op, dan verlies je geld.
      Doordat je de illusie kweekt daarmee extreem goedkoop te zijn kun je grote marges maken op eigen producten. Veel gebruikte methode. Prima.
      Wij verkopen niet onder de prijs.

Ook de suggestie dat ik niet zou mogen reageren vind ik wat flauw. Als iemand jouw bedrijf omschrijft met "Tering duure shop, duuren shop en weet ik welke varianten van het woord dure ik allemaal tegenkom, dan mag ik daar als shopeigenaar gewoon op reageren. Ik respecteer ieders mening maar wil wel graag op basis van argumenten communiceren. Respect moet van twee kanten komen, vanaf onze kant is dit er zeker.

De aanbieding, waar dit topic over gaat, is volgens mij een prima aanbieding. Wil je dit product graag kopen dan kun je er nu je voordeel mee doen. Vind je het niet lekker of niet goed of weet ik wat, dan koop je het niet. Ik neem toch aan dat niemand hier de Blokker gaat bellen als er in een krantje iets wordt aangeboden wat je niet leuk vind. Waarom dan wel negatief reageren op een aanbieding van een shop. Het ontgaat me even.

Maar goed, we blijven ons best doen.

Sportieve groet,

Marcel
      Voeding.nl

Comment

@voedingnl

Over de bsn producten die ze onder de prijs verkopen, het punt is dat het goedkoop is voor de concument, het boeit de concument niet of het met verlies of winst in hun handen komt zolang ze maar niet meer hoeven te betalen als nodig is, dus de conclusie blijft, jij bent gewoon 6,25 euro duurder op een bsn product van 18 euro...
        En tuurlijk mag jij je verdedigen alleen je reactie is ja maar,,, ja maar,, snap je er zit altijd wat achter net zoals die "verkoop" truc van bsn producten,
        Om toch nog even terug te komen op de peoducten en de prijs om je toch niet helemaal zwart te maken de NO Xplode nt is 8 eurris goedkoper op tnhc shop dus dat product is nog enigszins koopbaar
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Zonder hier in te gaan op bepaalde webshop, want het zijn gewoon collega´s en die wil ik zeker niet afvallen, is het natuurlijk wel zo dat er meer factoren meewegen. Wij rekenen op dit moment geen verzendkosten. Dus ook als je 1 pot Lean Dessert koopt betaal je de prijs dit op de site staat.
          We overwegen wel om gewoon verzendkosten te rekenen voor bestellingen onder de 50,°.
          Dan kunnen we de producten iets goedkoper maken maar moet wel voor meer dan 50 euro besteld worden (is vaak al het geval). Keuzes, keuze, to be continued.

Comment

@ Voedingnl
            De marges zijn echt niet lullig op de normale producten. Van huisproducten
            durf ik niks te zeggen, maar van de merkproducten is het zo treurig allemaal niet.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Tering duur zeg.

@Voeding.nl

Alsof het ons een kont kan schelen op welke link we klikken om onze centjes over te maken... Als het maar goedkoop is, en legit en niet over datum ( ! ).
              Hoeveel tijd en hoe mooi de shop is is werkelijk een non-argument.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Bij de way, de marges zijn gemiddeld 100%.
                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

@voedingnl

je maakt jezelf niet erg populair hier vind ik..

dit is nou niet bepaald reclame voor je bedrijf maken..

de consument geeft commentaar op jou bedrijf, waar je dus je voordeel mee kan doen, en je strategie mee kan aanpassen..

Jij ziet het allemaal niet als opbouwend commentaar, maar gaat overal tegenin..

Ik heb je site nog niet eens bekeken, maar weet nu al dat ik niet bij jou bestel.. Je hebt overal wel een smoesje voor..

Als er iets fout gaat in de bestelling, heb jij je smoesje waarschijnlujk ook wel klaar liggen.. heb ik geen zin in..

Bovendien hoor ik dat de prijzen dus vrij hoog liggen bij jullie.. en dan heb jij je smoesje over moordende concurrentie bla bla.. dan had je toch niet op een markt moeten komen waar moordende concurrentie is? als je het zo uitdagend vind moet je ook niet lopen klagen als mensen het niet met je eens zijn..

Jij koopt je producten ook zelf in.. zou jou het interreseren of jou leverancier winst of verlies maakt? jij wilt zelf toch gewoon zo goedkoop mogelijk inkopen om zoveel mogelijk winst te maken.. voor de consument is het hetzelfde.. die wil ook zo goedkoop mogelijk inkopen..

einde..:P

Comment

Laatst was er ook 1, met laagste prijsgarantie, weet zo gauw niet meer welke en waar die staat, maar was ook niet de goedkoopste.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Volgens mij heb ik helemaal geen "smoesjes" maar probeer ik gewoon wat achtergrond informatie over te brengen.
                      Het nadeel van geschreven berichten is dat de toon van een bericht soms anders overkomt dan bedoelt.

Ik luister uiteraard naar alle argumenten en snap heel goed dat iedereen alles zo goedkoop mogelijk wil hebben. Geldt voor mij niet anders.

We gaan ook zeker wat met de reacties doen.

En je hoeft je geen zorgen te maken mocht er ooit iets fout gaan met een bestelling. Aangezien voeding.nl geen zolderkamertje shop is hebben we dit allemaal prima geregeld. (Ejfaar, ik las in een eerder topic dat jij sowieso al geen supplementen gebruikt dus jij zal daar ook nooit mee te maken krijgen toch ).

Ik wens iedereen een fijne en vooral ontspannen dagje toe.

Sportieve groet,

Marcel
                      Voeding.nl

Comment

Ik wil jullie wel een eerlijke kans geven, maar zoals velen die al vaker supplementen besteld hebben, als ik het zelfde product ergens goedkoper zie koop ik die daar (mits natuurlijke betrouwbare shop). Het zal inderdaad best lastig zijn om een shop te ontwikkelen, maar hopelijk worden jullie net zo'n grote shop als bijvoorbeeld xxl, b&f en andere. Een beetje concurrentie kan geen kwaad.

Comment

Thanks, ik ga ff kijken. Kijken kan nooit kwaad he?

Comment

@voedingnl, jou shop is gwn duur, kwaliteit zal goed zijn maar de prijzen moeten omlaag wil ik iets uit jou shop kopen.

als je naar de grote bedrijven kijkt, die leveren kwaliteit met een aantrekkelijke prijs.
                            Als ik kwaliteit whey isolaat krijg in een pot van 2kg voor 45,- dan ga ik niet ergens anders dezelfde kwaliteit 55,- betalen want dan ben ik dief van me eigen beurs. (als voorbeeld)

Comment

Allen,

De argumenten zijn serieus genomen. We hebben de prijsstelling aangepast!

www.voeding.nl

Sportieve groet,

Marcel
                              Voeding.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X